Mors dag


Så var det mors dag och denna gång tillhör ju jag också den kategorin. Så jag fick en bukett blommor av Emilia idag som hon hade skickat Micke att köpa (det ska börjas i tid att köra med sina föräldrar=) )

Idag på fm följde jag med Fia till Gävle. Vi skjutsade Cattis (Fias lillasyster) till sjukhuset för hon går intro där eftersom hon ska få somamrjobba på Neonatalavdelningen i sommar.

Jag och Fia var först till Plantagen där Fia köppte Jordgubbsplantor + "en jordgubbskruka" (ni vet en sån med ett stort hål upptil och flera små på sidorna =) )

Sen åkte vi till Blomsterlandet där gick vi ut till uteplantorna och kollade då vi plötsligt hör en kund säga
-Titta där är ju en orm
Sanna ryser till i hela kroppen för jag verkligen HATAR ormar. Såg ormen på håll och såg att den var svart så jag tog slutsatsen till att det i allafall förmodligen var en snok.
Vi kollade runt lite emr där ute men jag hade full koll åt "ormhållet" och slappnade inte av förän personalen fått ner ormen i en papperskorg och höll en kartong över och gick därifrån med den.
Fia köppte i allafall smultronplantor där.
Sen kollade vi in Hemtex innan Fia skjutsade mig till mina föräldrar.

Hemma hon mina föräldrar blev det grillat *mums*
och sen ananaspaj *också mums*

Sen hem och färga håret för jag ska ju till frissan imorrn

tack och gonatt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0