Lördag

jaha och vad hände med hockey matchen i natt då ?? satt framför TVn och såg matchen men vad sysslade backarna med =( ... jaja hoppas på ett brons nu då .

idag har jag avrt med min lillebror till tatueraren. han gjorde klart sina kina tecken han ahr på ryggraden . Ganska kul å se min lillebror ((du vet han som tränar som en tok är lite macho å kan och vet allt osv)) grina illa   =) haha ...

Efter tatueraren  åkte jag hem å sen bar det iväg till jobbet. jobbat mellan 16-21 idag.

nu ska jag snart sova för imorrn ska jag jobba igen börjar då kl 7

men vad hände med vädret ??? vill ju ha varmt varmt varmt igen !!!

tack för idag !!!

Kommentarer
Postat av: Your Gossip Girl

Hejsan!
Ta gärna en titt på min blogg, - du kommer inte bli besviken! Glamour och skvaller är ledorden. Den har just fått sig en liten make over dessutom.

Kram, Your GG

2008-05-17 @ 22:05:14
URL: http://yourgossipgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0